Alifact
Alifact
(Alireza Haghighat)
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
 
»چگونه کامپیوتر سریعی داشته باشیم 2

چگونه کامپیوتر سریعی داشته باشیم 2

در قسمت قبل،برایتان از ابزار ویندوز و راه حل هایی سریع برای افزایش سرعت سیستم گفتیم.در این قسمت به معرفی نرم افزار های پیشتاز افزایش سرعت سیستم میپردازیم که برای رسیدن به سیستم پرسرعت،باید حداقل یکی از آنهارا داشته باشید.

۱-baidu PC Faster

این نرم افزار چند منظوره،یکی از بهترین نرم افزار های افزایش سرعت کامپیوتر است که با حذف فایل های اضافی،غیر فعال کردن نرم افزار های اضافی،پاک کردن حافظه بیهوده مرورگر ها و … سرعت سیستم شما را افزایش میدهد.همچنین این نرم افزار به صورت خودکار نرم افزارهایی را که با اجرای خودکار در هنگام استارت اپ از سرعت سیستم شما میکاهند،غیر فعال میکند.

این نرم افزار یک نرم افزار افزایش سرعت،یک انتی ویروس،یک اپ استور عالی برای کامپیوترو یک پاک کننده عالی فایل های اضافی است!

۲-Your Uninstaller!

این نرم افزار به منظور افزایش سرعت طراحی نشده،ولی به نظر من برای هر کاربر کامپیوتری که به دنبال یک کامپیوتر سریع و مرتب است،ضروری است.با این نرم افزار شما به آنیستالر ویندوز احتیاجی ندارید. کافیست نرم افزار هایی را که نیاز ندارید با این نرم افزار حذف کنید تا هیچ اثری از آن نبینید و دیگر فایل های مخفی آن هارددیسک شما را اشغال نکنند.این نرم افزار چند ابزار بدردبخور هم دارد.یکی برای شناسایی و پاک کردن خودکار فایل های اضافی و در نتیجه افزایش سرعت و فضای خالی ، یکی هم برای غیر فعال کردن دستی و ساده نرم افزار هایی که به صورت خودکار در استارت آپ فعال میشوند

۳-TuneUp Utilities

این نرم افزار یک نرم افزار عالی برای پاک کردن رجیستری های اضافی،فایل های اضافی،رفع خودکار مشکلات سیستم و یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد.با این نرم افزار میتوانید میانبر هایی نیز برای خود ایجاد کنید که دسترسی بهتری بهتر و سریع تری داشته باشید.

با این نرم افزار هم سیستم سریعی دارید،هم مشکلات و ارور های اضافی ویندوز را از بین میبرید.

این نرم افزار برای سیستم هایی که رم کم تر از ۲ گیگابایت دارند پیشنهاد نمیشود.

۴-Advanced Defrag

نرم افزار Advanced Defrag ابزاری حرفه ای و قدرتمند که جهت بهبود بخشیدن به سرعت هارددیسک و رفع اختلالات موجود در سکتور های آن طراحی و وارد بازار نرم افزار شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ی Defrag شما را قادر می سازد تا سریعاً هارد دیسک و پارتیشن های خود را آنالیز کرده و قسمت های جدا از هم و تکه تکه هارددیسک را پیدا کرده و به یکپارچه سازی هارددیسک بپردازید. با اینکار سرعت هارد دیسک و عمر آن بالا رفته و باعث می شود تا فضای از دست رفته و بدون استفاده آن به فضای آزاد برای استفاده تبدیل گردد.

 

منبع: تکفارس

دیدگاه : 0 - بازدید : 4360 - دسته : مقالات - بازگشت
مطالب مشابه :
ارسال نظر برای این مطلب :
توجه : پرکردن فیلدهای ستاره دار الزامی است.
توجه : حتما آدرس وب سایت خود را در قسمت متن نظر وارد کنید.
نام:*
ایمیل:*
کد امنیتی: *
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ بوده و متعلق به علیرضاحقیقت می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.
هرگونه کپی برداری از قالب غیرمجاز بوده و شرعا حرام می باشد و پیگرد قانونی دارد.
طراحی و بهینه سازی : علیرضاحقیقت ( ثامن تم )